2011. február 27., vasárnap

/ Csakazízéért /

Tudom, sokan írnak, sok helyen a borról, kóstolókról.

Azért én még is megpróbálom, talán olvassák páran.

Ne várjon senki tőlem szakmai hozzáállást, savtartalmakat, extraktokat, csak úgy egyszerűen leírom amit tapasztalok, érzek.
Nem fogok senki boráról negatív véleményt megosztani, akkor inkább nem szólok, megtartom magamnak, hisz ami nekem kevésbé tetszik még másnak lehet igazán jó.
Lesz s van is segítségem, mert természetes, hogy sok mindent nem tudok még, de dolgozom rajta, dolgoznak rajta páran, minél többet tapasztaljak tanuljak. Köszönöm Nekik!
Igyekszem jó tanítvány lenni! :-)

A név választás.... mert megtetszett, kóstoltam is, tetszik is s Csabi engedélyt adott a használatra.

Lesz egy pár visszatekintés is, hisz már jó pár éve kezdtem a borok ízlelgetését, gyűjtését.
Megismertem néhány (?) borászt, némelyikük már megismer engem is.
Van sok kedvenc, van mit szívesen iszom, van kedvenc hely ahová elmegyek, csak jó társaság s jó bor legyen!

Ha jártok ilyen helyen biztosan találkozunk, s olvashatod, ha nem akkor megtudhatod miről maradtál le.


Csakazizéért

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése